Ja sit mä otin

  Ja sit mä otin



Oli juuri ollut juhlat. Olin kuskina ja join alkoholia. Minulle perusteltiin miksi ulkomailla on löysempiä promillerajoja. Jos muutaman jois itsevarmuudelle. Noin promille ei varmaan huomais missään. Oothan sä ennenki juonu. Nojoo.


Autolla illemmalla mentäessä kotiin autosta nousee alkometri reagoiden rattiin joka mittaa pulssia ja hien eritystä. Olet miljoonas asiakas ratista rullaantuu ratille miljoonan lukumäärää kuvaava lippu. Sitten ratin yläkehältä nousee kapseli missä lukee amphetamine. Sen molemmille sivuille aukesi 2 painettavaa lediä jotka oli kuin nopeuspelissä että saa luvan ajaa. Se piristi. Mä alan salakuljettaa pirii. Moottoritiellä satamaan puzzleja ratissa oli auennut tasaisesti koko kehän matkalta pitkin matkaa. Jossain vaiheessa mä olin varma että mä nukun kun ratti kertoi että miljoonasta ei unohdeta. Kun ajoin vastaantulevien kaistaa rekkaa kohti ja silti ehdin väistää kun en uskaltanut testata nukunko. Ratti kertoi että tekoäly mittasi sinun todennäköisesti joutuvan vakavaan onnettomuuteen niin tekoäly täyttää vakuutuskaavakkeen.


Satamassa ajoin vahingossa melkein tullivirkailijan yli ja ratti vapautti amfetamiinin. Pysäytin auton ,otin ja avasin kapselin. Kaksi mittaa amfetamiinia, kun mitään ei pölissy ympärille. Ratin puzzlet menivät piiloon. Ottaessani toisesta amfea nokkaan tullihenkilö otti toisen kapselinpuolikkaan amfea kädestäni. 


Selitettyäni ennen pidätystä kuulusteluissa minut laitettiin putkaan. Harmiteltuani vähän aikaa ja yhtäkkiä heräsin kotoani sängyltä todeten että se oli unta.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Huumesotani

Betoniaave

Pähkinöitä