Aikamatkailua

 Aikamatkailua




Se voisi toimia tuumin samalla kun fiksailin aikakonetta. Jos vien teknologiaa kivikaudelle mitä he voisivat hyödyntää ja hallita siten koko tunnettua planeettaa siinä ajassa. Miltä kuulostaisi apinat, jotka räjäyttelevät kookospähkinä räjähteitä. Oli outoa rakentaa jotain ja käydä samalla terapiassa kertomassa tuntemuksia. Eivät he minua uskoneet, mutta vielä minä saan aikakoneen valmiiksi.


Minun tarvitsee vain tietää auringon jättämä varjo avaruuteen ja ampua datapakettina itsestäni kopiosäde menneisyyteen kohtaan missä maapallo oli avaruutta siinä pisteessä kun haluan. Jos onnistun koko olemassa oleva yhteiskunta katoaa ja alkaa alusta kivikaudelta minun kopion uudelleen aloittamana. Minun täytyisi vain aseistaa alkuihmiset tuumin silmät kiiluen. Sain tarvittavaa rahoitusta yliopistolta tutkimuksiin, mutta en kertonut koskaan että työskentelisinki oikeasti itselleni. Avustajani luuli että aikakoneen tarkoitus on avata peili menneisyyteen mistä näkisi dinosaurukset. Vähän kuin peilaisi maapalloa miljoonien valovuosien takaa heijasteena. Päätin yhdistää tähän matkailun.


Aikakoneeni näytti monimutkaiselta sähkötuolilta joka oli yhteydessä rakentamaani datalaaseriin millä ampuisin itseni avaruuteen. Ja ammuinki useita kertoja, mutta ilmeisesti tarkuutta on säädettävä koska en millään saa olemassaoloa katoamaan. Minulla oli ajatuksia että kopioni spawnaa keskelle avaruutta menneisyyteen objektiksi joka joskus päätyy johonki pisteeseen.


Kun en millään meinannut onnistua ja yliopisto jossain vaiheessa uhkasi lopettaa rahoituksen liian kalliina. Olin saanut idean ahdistuksissa LSD:tä ja näin krypteksin miten aivot flashataan datapaketiksi ja välähtää kroppaan kiinni. Nyt join vitutukseen viinaa ja aloin virittämään aikakonettani. ”Se tarvitsee vain lisää virtaa” Ja sitähän löytyikin suurjännitteestä joka pistoke löytyi labran kulmasta.


Ennenkuin trippi oli ohi olin virittänyt aikakoneeni kriittisille leveleille oikeaksi sähkötuoliksi. Istuin tuoliin ja asensin huippuunsa viritetyn aivojen fläshäyksen päähäni. Olin varma että nyt pääsen menneisyyteen. Kytkin vivun ja räjähdin seinille.


Aamulla avustajani oli tulossa katsomaan aikakone projektia ja ilmoittamaan että projekti pannaan nyt jäihin. Labrassa alkaisi uusi tuotanto. Bakteereja joilla on yksi aivohermosolu ja tutkitaan voiko ne massana ajatella kuin aivot. Mutta kun avustaja näki minut seinillä hän hätääntyi. Mitä oli tapahtunut? Sitemmin selvisi mitä oli tapahtunut kun rakennelmia tutkittiin. Mikähän järki tässä oli.  Ei sitten mitään, mutta uusi projekti aloitettiin vähän myöhässä kun paikat piti tutkia. Mitään rikokseen viittaavaa ei löytynyt. 



Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Huumesotani

Betoniaave

Pähkinöitä